2013年9月12日 星期四

《戲劇與現實》

我很害怕看電視劇集,特別是有演員扮演醫生或病人的。總是叫人看得渾身不自在,怎樣看也扮得不似。因為,有些醫生的對白或情節,在現實生活中,是永遠不會發生的。以下是一些叫人渾身不自在的例子:

【戲劇裡】 醫生對病人家屬說:「病人依家既情緒好唔穩定,麻煩你地出一出去。」

【現實中】這類說話,不是由醫生出口的。通常醫生會望一望姑娘,然後姑娘便會皺着眉頭大聲說:「你地係咪佢屋企人?呢道探病只可以每次兩個。你知唔知你地咁多人,會嘈住其他病人。唔該你地出番去先!」


【戲劇裡】病人家屬問:「醫生,我呀爸既情況點?」醫生不厭其煩地回答:「佢患左失憶症。而家佢咩人都唔記得哂,甚至佢既太太……」

【現實中】病人家屬問:「醫生,我呀爸既情況點?」醫生斬釘截鐵地回答:「我唔係佢主診醫生。不如你地明日約佢主診醫生問問。」


【戲劇裡】病人心臟病發時,往往會不小心地,把整瓶葯丸倒在地下,以致葯丸四散。病人很辛苦也拿不到一粒。拿到了,卻又沒有水送服,結果送命。

【現實中】很多心臟病葯已經是一排排獨立包裝的了。就算不小心弄跌,葯丸也不會滾地四散,只需蹲下拾取便行。服用也不必用水送服,因為是含在舌下,自動溶化的。



2 則留言:

Nightcat@Mars 提到...

Haaa~~~踢爆晒!睇戲咪駁戲嗎

Unknown 提到...

就係D巿民睇得戲多,到我哋同家屬報危時成日都比人問病人仲有幾多時間,又或者盡量拖延,待外地嘅家人回來!!
心諗:大佬呀!蘇民loung都唔能夠確定一個人幾時死啦,何況係醫護人員!!!另外如果我有能力控制一個人遲D先過身,咁咪好似死亡筆記咁,好恐怖喎!!!