2013年9月6日 星期五

《得罪人多》

王生六十多歲,教書多年,最近退了休幾個月。

我:「退休習唔習慣呀?」
王生:「都習慣既。」


我:「平時得閒做咩多呀?」
王生:「無呀,得閒咪練下字咁囉。」


我:「識書法咁犀利?睇唔出喎!」
王生面露不悅:「…有時唔開心,就鍾意練下字。」


我:「咁寫D咩字多呀?」
王生:「無呀,對住份報紙,見到咩字咪寫咩字囉。」


我:「咁又係既,否則唔開心,可能寫左D粗口出黎。」
王生雙眉一皺。


我:「中午了,你一陣去食午飯啦?」
王生:「未。」


我:「已經一點喇喎!仲唔返去食飯?」
王生面色一沉
 :「我想返去練下字先。」


2 則留言:

雪貓喵喵 提到...

可能王生心諗:以後唔睇呢個醫生啦.....

Unknown 提到...

你個新家幾靚....