2013年9月16日 星期一

《核凸家庭》

新年,母親和姐姐到我家拜年。母親弄了美味的手撕雞,帶來共享。

我:「咦?D手撕雞真係用手撕架?」
我親生姐姐知我重視衛生,於是撚化我,笑笑口:「唔係呀,係呀媽用個口,一啖一啖咁撕架。」


母親:「咪聽佢亂噏丫!乾淨架,用手撕架。」然後又繼續道:「不過,出面街賣D白雲鳳爪,真係用口撕架。」


我:「唔係嘛?!」
母親:「咩唔係呀?D雞腳咁硬,點用手去骨呀!要用牙咬走D骨架!」


我:「下?」
親生姐姐笑笑口:「點止用口撕呀!係叫D呀婆,用個口一啖一啖咁撕架。呀婆人工平嘛!哈哈…」


我也不甘示弱:「係呀,咬咬下跌埋副假牙,又連埋D牙血,牙石,痴左上D鳳爪度呀。」


親生姐姐:「哈哈…你真係好鬼核凸。」
我:「知你中意聽嘛。」


蛋捲雲,有趣!

2 則留言:

雪貓喵喵 提到...

白雲鳳爪.....
最多都係沾上牙血o者.....點會有牙石呀XDDDD

匿名 提到...

不能登大雅之堂!